17 Temmuz 2009 Cuma

network marketing

Öncelikle Amerika olmak üzere, tüm dünyada hızla büyüyen bu sektörde sadece Avrupa'da yaklaşık olarak 45 milyon insan bu işle ilgilenmektedir. Türkiye'de ise yeni gelişmeye başlayan bu sektörde yaklaşık olarak 90 firma bulunmakta ve ortalama 2 milyon insan bu işle ilgilenmektedir.

Network Marketing sistemini seçmiş bir firmanın ekibine kayıt olan bir kişinin elde ettiği ilk avantaj, kendisinin ve ailesinin ihtiyacı olan ürünleri tüketici fiyatı yerine indirimli, toptan fiyat üzerinden alabilmesidir.


Bu, firmadan firmaya değişmekle birlikte, genellikle % 20 ile % 40 arasında indirimli bir alışveriş olanağı demektir. Bu yarar, bir tüketici olarak elde edilen yarardır ve geniş bir ürün yelpazesine sahip olup bir ailenin çeşitli ihtiyaçlarını karşılayabilen bir firmanın ekibinde bulunan Network Marketing'ciler için asla küçümsenmeyecek bir avantajdır.

İkinci avantaj, satış yaptıkça gelir hanesine yazılacak olan satış karıdır. Bu kazanç, özellikle faaliyete yeni başlandığı, henüz ekibin oluşmadığı ilk aylarda gelirin önemli bir bölümünü oluşturur





Üçüncü ve aslında en önemli yarar ise ekip oluşturması sonucunda, firmanın teşvik planına ve ekibin performansına göre elde edilecek olan primlerdir. Network Marketing sisteminin motoru, itici gücü, bu primlerdir.





Network Marketing sisteminin uygulandığı tüm ülkelerde gerçek zenginler ortaya çıkarmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder